Verzenden & retourneren
Levering
Nailbar biedt verschillende verzendmethodes bij bestellingen.
Thuisbezorgen
Heb je op werkdagen vóór 15:00u besteld? Dan worden je producten diezelfde dag nog verstuurd, mits alles op voorraad is natuurlijk. Is dit niet het geval? Dan wordt je altijd benaderd door één van onze medewerkers per mail of telefoon.
In de meeste gevallen heb je je pakket de volgende werkdag in huis. We willen je erop attenderen dat mails zo nu en dan in de spambox terecht kunnen komen, gelieve deze in de gaten te houden.
Het is na 15:00u dan ook niet meer mogelijk om bestellingen aan te passen, dit in verband met de postbezorger van GLS die je pakket bij ons op komt halen.
Verzenden naar een pakketshop van GLS
Laat je je pakket liever bij een pakketshop afleveren? Dat kan! Je kunt hiervoor kiezen bij het afrekenen in je winkelmandje. Voor nu is het helaas niet mogelijk om via onze shop een pakketpunt te kiezen, maar je krijgt na het bestellen wel een mail van GLS waarin je dat zelf kunt doen! Heb je de mail niet ontvangen? Check dan even je spambox!
Ook voor verzenden naar pakketshops geldt het volgende:
Heb je op werkdagen vóór 15:00u besteld? Dan worden je producten diezelfde dag nog verstuurd, mits alles op voorraad is natuurlijk. Is dit niet het geval? Dan wordt je altijd benaderd door één van onze medewerkers per mail of telefoon.
Afhalen
Woon je in de buurt van onze groothandel? Dan is het ook mogelijk om je bestelling op te halen! Dit is compleet gratis. Kies bij het afrekenen voor de optie ‘Afhalen’. Als je bestelling klaar staat, ontvang je van ons een mailtje. Zorg dat je het bestelnummer hebt, maar meestal voldoet een naam ook.
Per 01-01-2024
de Huufkes 81i
5674TL Nuenen
Levertijden
De levertijden hieronder betreffen bestellingen die betaald en compleet zijn:
-
Bestelling plaatsen van maandag t/m vrijdag vóór 15.00 uur betekent nog dezelfde dag verzenden en dus de volgende dag in huis. Dit geldt niet voor zaterdagen.
-
Bestelling plaatsen van vrijdag ná 15.00 uur t/m maandag vóór 15.00 uur betekent maandag verzenden en dus dinsdag in huis.
Let op: GLS bezorgt niet op zaterdagen (met uitzonderingen), wél op maandagen. Je pakket wordt overdag geleverd en niet in de avond. Soms loopt een dag van de bezorger uit en zal hij/zij wat later op de dag komen dan je gewend bent. Je ontvangt van GLS een mail waarin je eventueel een andere afspraak kunt maken. Is het van belang dat jij je pakket op zaterdag ontvangt? Laat het ons weten, zodat we Express Levering in kunnen zetten. Hier wordt een meerprijs voor berekend.
Graag vragen wij uw begrip voor vertraging van levertijd tijdens drukke periodes (bijvoorbeeld Black Friday) of Feestdagen.
Niet thuis
Ben je niet thuis op het moment dat je pakket geleverd wordt? Geen probleem. De bezorger doet een briefje bij je in de brievenbus of je krijgt een mail met een code. Door middel van deze code kun je een nieuwe afspraak maken voor de bezorging van je pakket. Ook staat hier uitgelegd hoe je dit doet.
Doe je dit niet? Je pakket gaat dan terug naar het depot van GLS en zal uiteindelijk retour komen naar ons. Wij zullen in dit geval ook navraag doen bij GLS. Blijkt daarna dat je je pakket toch nog wilt ontvangen, dan zijn wij genoodzaakt om de verzendkosten t.w.v. €6,95 op de klant te verhalen.
Verzendkosten
Bij een bestelling boven de €60,- inclusief BTW zijn de verzendkosten gratis.
Bij een bestelling onder de €60,- inclusief BTW zijn de kosten €4,95.
Retourneren
Is een product uit je bestelling niet naar wens? Dan mag deze indien mogelijk ongebruikt en ongeopend retour gestuurd worden naar het volgende adres:
Per 01-01-2024
de Huufkes 81i
5674TL Nuenen
Heb je een verkeerd product ontvangen of is het ontvangen product defect? Laat het ons dan binnen 14 dagen weten. We kunnen dan samen kijken naar een passende oplossing. Na die periode kunnen wij niets meer voor je betekenen.